Menu

Наука про життя

Друзі, я, Жанна Потапова, з великою радістю повідомляю вам, що почесним гостем  наших йога-турів (1-15.07; 1-15.08.2017р.) буде надзвичайна людина, визнаний гуру, науковець і педагог, автор  першого в Україні підручника для ВУЗів з предмету “Ведичні знання про Здоров’я”, Шрі Харі Дас (Юрій Адамович Степанюк). Маємо  безцінну можливість отримати грунтовні, істинні знання про Аюрведу – Науку Життя, з перших вуст. Друкую загальні теми його лекцій, що відбуватимуться у нас в Йога-таборі  щодня:

1. Цінність ведичних знань.

2. Основні теми Науки про Життя – аюрведи.

3. Аюрведична фізіологія людини. Оболонкова структура тіла. Доші. Дгату. Чакри.

4. Три види терапії як основа здоров’я.

5. Оздоровчий вплив систем йоги.

6. Як здобути стабільність і бути щасливим в епоху змін?

аюрведа

Аюрведа – це не просто медицина, а цілісна система знань, яка підтримує людину на високому духовному, моральному і фізичному рівні. Її принципи дають можливість людині власними зусиллями побороти свої недуги. Змініть себе – і Ви зміните увесь світ. Саме це дасть можливість зрозуміти цінність людського життя і усвідомити взаємозв’язок між наявністю окремих якостей у характері людини з виникненням хвороб та стражданнями.
Знання законів Всесвіту і духовної сутності людини може допомогти кожному якісно змінити своє існування. Правильний етикет і поведінка, природний спосіб життя і профілактика хвороб допоможе стати щасливим у людському суспільстві, а розвиток хороших і підкорення нижчих якостей людської природи розірве причинно-наслідкові зв’язки й призведе до встановлення гармонії з силами матеріальної природи, до гармонії у сімейному житті та до довголіття.
Аюрведична медицина передбачає цілісний (холістичний) підхід до людини. Вона розглядає хронічні недуги як системні, які виникли у результаті ураження багатьох органів.

 Аюрведа докладно описує глибинні принципи хвороб, пов’язані з думками, етикою та поведінкою….

три доші

Аюрведичні канони містять основні принципи медичної науки: концепцію трьох дош (недоліків або принципів управління організмом), вчення про сім дхату (основні тканини тіла) й обмін речовин, харчування й травлення їжі, анатомію й фізіологію людини, описування хвороб і способи їх лікування, відомості про лікарські рослини, методи зберігання здоров’я й збільшення тривалості життя, способи розвитку інтелекту й рекомендації щодо покращення особистих рис характеру.

Аюрведичний лікар ставить пацієнта у активне положення. Він показує лише дорогу до зцілення й допомагає зробити перші кроки. Основний шлях повинен пройти сам пацієнт, точно дотримуючись приписів лікаря.”…

CHAKRAS

Три види терапії: духовна, психологічна, тілесна.  В аюрведі ці три способи лікування є взаємозв’язаними і
взаємозалежними, тому вони нероздільні. Використовуючи тільки тілесну терапію, неможливо досягти ліквідації причини захворювання і позбутися хвороби. Для цього необхідно використовувати силу розуму. Розумовий процес скеровується на пошук причини захворювання і чинників, що сприяють йому, а для усунення таких чинників притягуються розумові зусилля і сила волі. Якщо людина  сама не здатна використовувати процеси для власного зцілення, то вона може скористатися допомогою лікаря або мудрої людини, які нададуть їй підтримку. Дуже важливо примусити людину «знати» і «відчувати» свою хворобу, встановити з нею зв’язок, а потім докласти вольових зусиль для ліквідації причин хвороби і для прискорення процесу зцілення. Але й цього недостатньо. Тільки використовуючи
методи духовної терапії, людина може збудити в собі силу внутрішньої сутності (душі), яка називається Атмашакті. Душа, як джерело свідомості, є пасивним спостерігачем і не залучається до діяльності розуму. Людина живе у невіданні і ототожнює себе з матеріальним тілом, тому між матеріальною і духовною сутностями існує перешкода. Для того, щоб подолати таку перешкоду, необхідно скористатися  методами духовної терапії і розбудити атмашакті. За допомогою розуму в якості благочестя потрібно усунути завісу невігластва і збудити внутрішню силу, яка дасть здібності бачити те, що лежить за  межами матеріальної реальності. У результаті цього розвивається інтуїція, яка дозволяє провидіти і передбачати. Щоб розвинути в собі такі здібності потрібне величезне старання, а тому двома основними чинниками, що сприяють досягненню названої мети, є наполегливість і сильна воля. Постійні зусилля і щоденна практика дозволяють всебільшою мірою осягати багатство внутрішнього світу і розвивати атмашакті. Виконання регулюючих принципів (йама, нійама), мантра-медитації (джапи) звільняє розум від поганих думок і розвиває здібність до концентрації. За допомогою постійної практики такого роду контроль розуму над чуттями зростатиме, і періоди стану внутрішнього спокою збільшуватимуться.
Згідно з цілісним (холістичним) принципом аюрведи людина є неподільною єдністю, яку не можна зводити до набору частин. Так само не можна відокремити людину від її соціального, культурного, духовного оточення і від Всесвіту загалом. Усі хвороби розглядаються як наслідок дисгармонії з порядком Всесвіту. Таким чином, хвороба лікується з врахуванням соціального, духовного і культурного оточення людини, а тіло, розум і душа вважаються неподільною єдністю. ” Шрі Харі Дас. Ведичні знання про здоров’я.

(За матеріалами книг нашого лектора – Шрі Харі Даса  – Юрія Адамовича Степенюка).


терапія

 Задавайте питання. Пропонуйте  теми, що вас цікавлять найбільше. fitness_forever@ukr.net

Тел. 096-8034770, Жанна.

духовна практика